close
تبلیغات در اینترنت
بی عفتی عایشه!

تبلیغات

موضوعات

تبلیغات

    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 88
    کل نظرات کل نظرات : 93
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 70

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 114
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 81
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
    آي پي امروز آي پي امروز : 2
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 195
    بازدید ماه بازدید ماه : 2,885
    بازدید سال بازدید سال : 9,441
    بازدید کلی بازدید کلی : 104,750

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 54.80.96.153
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 03 مهر 1397

بی عفتی عایشه!

                                                                           بسم الله الرحمن الرحیم

 

بی عفتی عایشه :

عایشه به مسائل جنسی پاسخ می داد مثلا در مورد غسل از او سوال کرده اند که آیا غسل در هنگام نزدیکی بر ما واجب است یا نه ؟ و عایشه گفت اگر نزدیکی از ختنه گاه تجاوز کند غسل واجب می شود و سپس می گفت : من و پیامبر چنین کاری کردیم و غسل کردیم

- مسند احمد حنبل جلد 6 صفحه ی 161 حدیث 25320

- سنن ابن ماجه جلد 1 صفحه ی 199

- صحیح ابن حبان جلد 3 صفحه ی 458

آیا یک زن آن هم زن  پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم  بعدشهادت همسرش مناسب است که مسائل خصوصی و زنان شویی خود را مطرح کند ؟ اگر عایشه می خواست حکم شرعی به مردم بیاموزد چرا می گفت من و پیامبر چنین کاری را کرده ایم ؟ یقینا عایشه با این کارها پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم  را اذیت کرده است و شامل آیه 57 سوره ی احزاب می شود

از همه بدتر روایت زیر است :

قبل از بیان این روایت ما از وجود مبارک پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم و اهل بیت علیهم السلام و خوانندگان گرامی پوزش می طلبیم ولی برای روشن شدن حقیقت مجبور شده ایم که این حدیث را نیز بنویسیم

عایشه می گوید : (( پیامبر اکرم آمد که با من نزدیکی کند و من به او گفتم در حال حیض هستم پس پیامبر فرمود رانت را برهنه کن و من رانم را برای پیامبر برهنه کردم و پیامبر سر و صورت خود را روی رانم گذاشت و من لالایی گفتم و پیامبر خوابید و آرام شد ))

- الادب المفرد آقای بخاری جلد 1 صفحه ی 55

- سنن ابی داوود جلد 1 صفحه ی 70

- سنن بیهقی جلد 1 صفحه ی 200، 313

 

توطئه ی عایشه و حفضه(دختر عٌمَر) برای قتل پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم :

4458- حَدَّثَنَا عَلِىٌّ حَدَّثَنَا يَحْيَى وَزَادَ قَالَتْ عَائِشَةُ لَدَدْنَاهُ فِى مَرَضِهِ فَجَعَلَ يُشِيرُ إِلَيْنَا أَنْ لاَ تَلُدُّونِى فَقُلْنَا كَرَاهِيَةُ الْمَرِيضِ لِلدَّوَاءِ . فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ « أَلَمْ أَنْهَكُمْ أَنْ تَلُدُّونِى » . قُلْنَا كَرَاهِيَةَ الْمَرِيضِ لِلدَّوَاءِ . فَقَالَ « لاَ يَبْقَى أَحَدٌ فِى الْبَيْتِ إِلاَّ لُدَّ - وَأَنَا أَنْظُرُ - إِلاَّ الْعَبَّاسَ ، فَإِنَّهُ لَمْ يَشْهَدْكُمْ » . رَوَاهُ ابْنُ أَبِى الزِّنَادِ عَنْ هِشَامٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ عَنِ النَّبِىِّ - صلى الله عليه وسلم

عایشه می گوید : (( ما به دهان پیامبر یک نوشیدنی ریختیم و رسول الله شروع کرد به ما اشاره کند که نریزید و ما گفتیم که مریض از دارو بدش می آید و آن نوشیدنی را به دهان پیامبر ریختیم بعد از این که پیامبر توان سخن گفتن پیدا کرد فرمود: مگر نگفتم به من آن نوشیدنی را ندهید و ما گفتیم مریض از دوا بدش می آید بعد پیامبر فرمودهر کس این کار را کرده باید قصاص بشود فقط عباس نخورد که او با شما شریک نبود))

- صحیح بخاری، کتاب المغازی، باب مَرَضِ النَّبِىِّ ،  حدیث 4458

از طرفی هم عبدالله بن مسعود می گوید: ((اگر به من بگویند 9 بار قسم می خورم که پیامبر شهید شده است چون خدا پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم را نبی و شهید قرار داده است ))

- مسند المام احمد حنبل جزء اول صفحه ی 629 حدیث 3606

استدلاال اول :

از حدیث بالا می فهمیم چیزی که به دهان مبارک پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم ریخته بودند برای ایشان مفید نبوده بلکه مضّر بوده چون هیچ وقت پیامبر چیز مفید را منع نمی کند پیامبر برای همه الگوی نمونه استو از طرفی هم عایشه و حفضه از فرمان پیامبر تخلف کردند و آن نوشیدنی را با این که پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم منع کرده بودند به دهان مبارک ایشان ریختند

استدلال دوم :

این نوشیدنی به قدری مضّر بوده که پیامبر صلی الله علیه و آله وسلمدستور قصاص آن  را داده و میفرماید باید همه ی شما از آن نوشابه بخورید فقط عباس نخورد که او با شما شریک نبود و باز از طرفی عبد الله بن مسعود میگوید من 9 بار قسم می خورم که پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم شهید شده پس معلوم می شود که عایشه و حفضه قصد کشتن پیامبر را داشتند

 

بررسی احادیث اهل سنت در مورد فضائل امیر المومنین و اثبات کفر عایشه،طلحه ومعاویه :

1) پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم می فرماید:

((جنگ با علی جنگ با من است و دوستی با علی دوستی با من است))

- مسند احمد بن حنبل جلد 2 صفحه ی 442

- سیر اعلام النبلا ی ذهبی جلد 2 صفحه ی  122

- البدایة و نهایة ابن کثیردمشقی جلد 8 صفحه ی 223

- صحیح ابن حبان جلد 15 صفحه ی  434

- مستدرک حاکم نیشابوری جلد 3 صفحه ی 161

2)پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم می فرماید:

(( کسی که با ولیّ من [حضرت علی بن ابیطالب] دشمنی کند با او اعلام جنگ میکنم))

- صحیح بخاری کتاب الرقاق، باب التواضع (باب 38)، حدیث 6502

البته برای این که  ثابت کنیم منظور از ولیّ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام است به روایت زیر توجه میکنیم :

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم در اولین روزهای بعثت ( سه سال پس از بعثت) خویشاوندان خویش را به دستور خداوند به  خانه ی خود دعوت کرد (سوره ی شعرا آیه ی 214 و 215) و سپس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم خطاب به مهمانان فرمود کدام یک از شما مرا در این راه (راه دین اسلام) کمک می کند تا برادر من، وصیّ من و خلیفه ی من در میان شما باشد در این زمان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام که نوجوانی بیش نبود برخاست و گفت من یاور تو خواهم بود و سپس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم دست ایشان را گرفت و بعیت ایشان را پذیرفت و به میهمانان فرمود همانا این فرد، برادر من،وصی من و جانشین من در میان شما خواهد بود فرمانش را بشنوید و از او اطاعت کنید

- تاریخ طبری جلد 2 صفحه ی 63و62

- کنزالعمال جلد 6 صفحه ی 397

- تاریخ ابن کثیر جلد 3 صفحه ی 39

3) حضرت امیر المومنین علیه السلام  میفرماید :

(( قسم به کسی که دانه را شکافت و مردم را به خوبی خلق کرد همانا عهدی است از جانب پیامبر امّی به من که دوست ندارد مرا مگر مومن و دشمن ندارد مرا مگر منافق))

- صحیح مسلم جلد 1 صفحه ی120 حدیث 131

- کتاب الایمان سنن ترمذی جلد 5 صفحه ی 601 حدیث 3736

- مسند احمد جلد 1 صفحه ی 135 حدیث 643

- سنن ابن ماجه جلد 1 صفحه ی42 حدیث 114

4) ام سلمه میگوید: رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم همیشه می فرمودند:

 ((هیچ گاه منافقی علی را دوست ندارد و مومن علی را دشمن نمی دارد))

- سنن ترمذی جلد 5 صفحه ی549 حدیث 3717

5) ابوذر می فرماید : (( ما منافقان را در عهد رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم تنها با سه خصلت می شناختیم، تکذیب خدا و رسول ، تخلف از نماز و بغض علی بن ابیطالب ))

- الریاض النضره جلد 3 صفحه ی 167

36346-عن أبي ذر قال: ما كنا نعرف المنافقين على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم إلا بثلاث: بتكذيبهم الله ورسوله، والتخلف عن الصلاة وببغضهم علي بن أبي طالب. "خط" في المتفق.

- کنزالعمال جلد 13 صفحه ی 106 حدیث 36346

6) ابو سعید خدری میگوید : ((ما جماعت انصار، منافقین را دشمن علی می شناختیم))

- سنن ترمذی جلد 5 صفحه ی 593 حدیث 3717

7) ابوسعید خدری از رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم نقل کرده که فرمودند : ((علی را به جز منافق یا فاسق یا دنیا طلب دشمن ندارد))

- تاریخ دمشق جلد 42 صفحه ی285 حدیث 8817

طبق این احادیث اثبات شد که حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام ولیّ و دوست رسول الله است و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم فرموده است هر کسی که با ولیّ و دوست من جنگ کند با او اعلان جنگ می کنم

استدلال منطقی:  پس هر کسی که با حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام جنگ کند با پیامبر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم جنگیده و  پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم با او اعلام جنگ می کند و هر کسی که با رسول الله بجنگد بی شک کافر است و جایگاه او آتش جهنم است

حال باید دید که تکلیف عایشه،معاویه و طلحه که همگی با حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام جنگیدند چیست؟ عایشه و طلحه و زبیر در جنگ جمل و معاویه در جنگ صفین در برابر حضرت علی بن ابیطالب جنگیدند پس بنا به روایات ذکر شده ثابت می شود که عایشه،طلحه و معاویه هر سه کافرند!

(( توجه : تمام احادیثی که در بالا ذکر شد همگی از منابع اصیل و مورد اعتماد اهل سنت می باشد))

 

 

 


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 25 تير 1391 ساعت: 11:42
برچسب ها : ,,,,

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/8/21 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

علی گفته:

همین مطالب و امثال اینا باعث میشه که شیعه به جون سنی و سنی به جون شیعه بیفته بعضی ها هم دنبال یه سوژه و نقطه ضعف هستند که شیعه ها سنیا رو مورد تمسخر قرار بدن و برعکس آخرش که چی؟ آیا با این چیزا خدا ازتون راضی میشه ؟ چه شیعه چه سنی هممون بنده خدایم
پاسخ : سلام علیکم

دوست گرامی :

اولا : بنده چیزی جز روایات خود سنی ها چیزی ننوشتم !

ثانیا : من اصلا با سنی ها کار ندارم من میگم تو فلان کتابشون فلان مطلب رو نوشته !!

ثالثا : بیان مطاعن و تبری از دشمنان اهل بیت قطعا موجب رضایت پروردگار خواهد بود!

رابعا :
در زمان بنی امیه و بنی عباس که چند صد سال طول کشید شیعیان در خفقان شدید بودن و چیزی نمیتونستن بگن ولی بازم شیعه کشی وجود داشت !

یاعلی مدد

این نظر توسط rter در تاریخ 1392/7/28 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

rter گفته:

rteer

این نظر توسط hojatollaharazm در تاریخ 1392/5/17 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

hojatollaharazm گفته:

سلم بر اساتید شیعه که کم سوادشون هم از علما سنی باسوادترند-محبت کنید اماری از شیعه شدگان توسط فعالیت های سایت ها و شبکه ی ولایت برام ارسال کنید ممنون .دلبسته ی یاران
پاسخ : سلام علیکم برادر عزیز آمار درستی از شیعه شدگان در دسترس نیست چون اونایی که تو کشور های سنی نشین زندگی میکنن به خاطر بعضی از تعصبات مذهبی نمی تونن شیعه شدنشون رو ابراز کنن چون ممکنه خطرات جانی براشون داشته باشه ولی همین قدر برا ما کافیه که تقریبا تمامی علمای اهل سنت و وهابی ها مدام به هم مذهبانشون میگن که شیعه داره ما رو ضعیف میکنه و... انشا ا.. یه کلیپ در مورد همین مورد براتون میزارم اگه اون رو ببینید متوجه میشید که یه موج بزرگ شیعه گری به برکت وجود مقدس امام عصر تو دنیا راه افتاده منتظر کلیپ باشید
یا علی


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی